Dostęp do informacji niezamieszczonej w BIP
Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz.1198 ze zm. ), informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku, a znajduje się w jego posiadaniu, jest udostępniana na pisemny wniosek.
Wniosek można składać w następujący sposób:
- Listownie na adres Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku ul. Bałtycka 29, 76-200 Słupsk
- Bezpośrednio w sekretariacie Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku ul. Bałtycka 29, 76-200 Słupsk
- W formie elektronicznej na adres: pmsp@medyk.slupsk.pl
Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych oraz ograniczeniu ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnice przedsiębiorstwa.
Zgodnie z art. 13 ustawy o dostępie do informacji publicznej, udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. W sytuacji, gdy informacja publiczna z różnych przyczyn nie może być udostępniona w powyższym terminie, Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku powiadomi w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Udostępnienie informacji publicznej na wniosek nastąpi w sposób i w formie zgodnej z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku, uniemożliwiają udostępnienie informacji w sposób wskazany we wniosku. W takim przypadku Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku powiadomi pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskaże, sposób lub formę w jakiej informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji zostanie umorzone.
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny, z zastrzeżeniem, przypadku w którym, udostępnienie informacji na wniosek, będzie generowało koszty związane ze sposobem lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku. W tym przypadku Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku zgodnie z art. 15 ustawy zastrzega sobie prawo do pobrania od wnioskodawcy opłaty w wysokości odpowiadającej tym kosztom. W takiej sytuacji Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku powiadomi o wysokości opłaty wnioskodawcę, który może w tym czasie dokonać zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wniosek wycofać.
Odmowa udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenie postępowania o udostępnienie informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej Dyrektora Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rozpatrywania wniosków o udzielenie informacji publicznej.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE- RODO informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku, ul. Bałtycka 29, 76-200 Słupsk.
2. Przedstawicielem Administratora jest Dyrektor Szkoły p. Marzena Osuch, kontakt: dyrektor@medyk.slupsk.pl
3. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych to e-mail: iod@medyk.slupsk.pl
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o udostępnienie informacji publicznej, złożonego przez wnioskodawcę - na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej, zgodnie z art.6 ust.1 litc RODO.
5.Pani/Pana dane będziemy przekazywać innym podmiotom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcom usług informatycznych). Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.
6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej. Ponadto, dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji.
8. W przypadku konieczności wydania decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
9.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administaratora dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
10. W przypadku, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.